Gerçek Seks Hikayeleri - Yaşanmış Sex Hikayeleri Dizi izle | Türkçe Altyazılı Dizi izle - Türkçe Dublaj Dizi izle: Beni Affet 634. Bölüm izle 31. Ekim Cuma !! Beni Affet 634. Bölüm izle 31. Ekim Cuma !! « Dizi izle | Türkçe Altyazılı Dizi izle - Türkçe Dublaj Dizi izle

30 Ekim 2014 Perşembe

Beni Affet 634. Bölüm izle 31. Ekim Cuma !!


Beni Affet 634. BolumBeni Affet 634. Bölüm Özeti: Hafızasında canlanan görüntüyü takip eden Kemal, kim olduğunu hatırlamak için kendini zorlar.

 Bahar ise kocasının çok yakınında olduğunu hissetmektedir. Öte yandan Cesur ve Berat yine ortalığı karıştırır. 

Cesur Bahar’a kocasını bulduğunu söyler. Cesur’un oyunundan habersiz olan Bahar, sonunda kocasıyla göz göze gelir. 

Ablası ve Ferman’la konuşan Cüneyt, Feride’yle olan durumları anlatır. Cüneyt Feride’yi kazanmakta kararlıdır. Bu sırada Eylül kardeşinden af dilemeye gelir.

 Feride ise yaşananlardan dolayı allak bullak haldedir. Osman ve Tunç, Zühre’yi başka bir yere götürmek için kolları sıvarlar.

Osman’ın engellemelerine rağmen Zühre, Feride ve Eylül’ün ailesinin yok olduğu yangınla ilgili gerçekleri anlatır. 
Zühre’nin ağzından dökülenlerle herkes şaşkına dönerken, Eylül bu sefer öfkesini Zühre’ye yöneltir. Duyduklarına inanamayan Feride ortamı terk ederken, Cüneyt ne yapacağını bilemez haldedir.

Beni Affet 634. Bölüm Donmadan izle 31-10-2014,Beni Affet 634. Bölüm Full izle,Beni Affet 634. Bölüm Full Tek Parça seyret,Beni Affet son bolum izle,Beni Affet 634. Bölüm Full Hd izle,Beni Affet 634. Bölüm Full izle,Beni Affet 634. Bölüm internetten izle,Beni Affet 634. Bölüm Tek Parça HD izle,Beni Affet 634. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder